A fi OM e lucru mare, a fi domn e o intamplare…

Asa cum sta bine microbistului cu sange rosu – albastru am lasat toate la o parte cat se pot aduna intr-o sambata lucratoare si am plecat la stadionul VICHENTIE BIRAU unde Metalul urma sa intalneasca in cadrul etapei a XI-a a Ligii a IV-a de fotbal Caras Severin ambitioasa si totodata rivala echipa Bistra din comuna aflata la numai 4 km de Otelu Rosu, Glimboca.


Despre echipa din Glimboca am scris pe blogul meu cu dragoste si respect. Aminteam celor care au uitat sau poate nu au stiut vreodata ca in acest an – 2012 – fotbalul glimbocean a implinit o frumoasa varsta: nici mai mult, nici mai putin decat 60 de ani. Am incercat, ce-i drept, in cuvinte putine sa amintesc de legatura care a legat cele doua localitati, de fotbalistii care cu talent si persevernta au aparat de-a lungul timpului culorile celor doua echipe. Din pacate un infocat suporter langa care am avut placerea de a sta la partida de sambata, uitand de bunul simt dar si de pregorativele care ii sunt acordate de statutul cu care a fost mandatat la ultimele alegeri locale si-a scos de la naftalina vocabularul de pe vremea cand deslusea abecedarul, aducandu-mi numeroase injurii.
Din respect pentru domnia sa dar si cu admiratie pentru binele ce l-a facut locuitorilor din Glimboca – mortul – adica eu, o lasa moarta.
Acelasi mort se inchina si ca un iobag spasit in fata personalitatii eruditului personaj are o singura remarca:
… a fi OM e lucru mare, a fi domn e o intamplare …

Otelu Rosu 2012

Despre Adrian Gerhard

Autorul cartii: "Fotbalul la Otelu Rosu - File de istorie", carte despre istoria clubului de fotbal Metalul Otelu Rosu.
Acest articol a fost publicat în BLOG Metalul Otelu Rosu și etichetat , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

